24 Mars

Hej ! ♥

Jaja jag kom inte på någon rubrik så det fick bli en sådan rubrik :)

Men igår så hade jag gympa :) riktigt stolt äver mig körde själv på allting :) Fast Erica (min tränare) trode inte jag skulle köra en son hög salto så hon tänkte va med och pasa men då så störde hon mig så jag flög bakot på rumpan då sa hon
- oj det där var mitt fel :) haha vad alla skrata åt erica sen för hon gjorde det typ 5 gånger så hon glömde bort det :)

men strunt samma

Idag i skolan så så hade vi idrott vi hade bad :) men det första jag gör är att jag glömer min gympa väska så jag fick åka hem igen       :( Soli sa att jag inte skulle hinna tillbaka inan vi skulle börja men det gjorde jag :)


Men nu/snart så ska vi åka till kälvingshalen (stavning) allså till gymnastik hallen för att sofia ska på träning så jag ska kolla :)


HEJDÅ ///Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0