FREDAG :) ♥

Hej idag så är det fredag :) skönt :)

Idag i skolan så fick jag göra matte prov :( gick vel sådär :(
Efter skolan så vart det att åka till stallet och rida :) hade zäta och hoppa :) var lite framot men det är ju bra :) Zäta var en liten mini Jeffe :/ haha han gick och skaka (stavning) på huvuder hela tiden :/ hahaha men det gick bra :)

Men imörrn så blira att åka till stallet tidigt på morgonen :( men aa . Sen så ska jag hem och städa mitt rum för att vi ska fira sofia på Söndag :)

Om en kvart så ska jag se på let´s dance :)



OM 99 dagar 14 timmar 15 minuter 40 sekunder så åker Jag , Emma , Ida , Alva , Elin , Felicia , Julia TILL SPORTS CAMP :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0