Glömt att blogga ;O

Hejheej ! kom på nuu , att jag inte har bloggat sen jag var sjuk ;O hihi söndags elr nått vaa ? meh har typ inte hunnit . Ni vet allt hit & dit . Bara så att ni vat att jag kanske kmr kunna ha lite svårt att blogga på måndagar för att jag brukar plugga då . Har rätt mkt läxor & så nuu , så nån gång blire men inte dem dagarna jag pluggar !

Idah har jag varit hos frissan . Klippte bara topparna & luggen jätte kort ;O Bara för att håret var så slitet , jag var tvungen ! Egentligen vill jue jag ha långt hår , jätte långt , meh jag behövde verkligen klippas lite . Fast jag inte ville . När vi kom till ingelsta vare en kvart tills jag skulle klippa mig så jag drog en sväng på gina , ham , jc , cubus & nån mer tror jag . Fast jag köpte inget idah , åååh de fanns en jätte snygg tröja på gina jag ville ha , meh jag hade inga pengar me mig , så jag fick ta den en annan gång , jag hade 50 kr me mig , den kosta 249 kr . Om ni inte kollar på Sveriges mästerkock tycker jag att ni ska börja göra de , de är bäst ! Ons : 20:00 tv4 ! Kolla !

Puss ;* / Emma'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0