Lördag :)

Hej :) Idag så är det Lördag och då så är det helg :) skönt .

Men idag så var mamma och jag i stallet på morgonen sen när vi kom hem så duchade jag och sen var det mat typ då :) sen så sate jag mej här vid datorn och kollade lite bloggar och så , sen när Albin vaknade så gick Albin och jag ut till dom andra :) Albin är min lillebror om ni undrar :) Då så bärde jag lite stenar från att dom tog bort dom och sat dit ett fönster :) och sen så när jag hade bärt alla tunga jävla stenar så gick vi in och då kollade jag på film ( I rymden fins det inga känslor ) En bra film tyckte jag i allafal :) Lite rolig då och då :)


I morn så blire träning kl 11- 13:30 blir trampet tror jag att det är :) Är så jävla tagad till tävlingen , Den 10 April :) Sen så är det RM den 21 Maj eller vi ska träningstävla och sen den 22 Maj är det tävling :) AA men det är ett tag kavr så vi hinner bli ännu bättre :) Till RM iallafal :)


HEJDÅ /// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0