Supper happy :)

Hej idag så var det att åka till stallet :) Hade Viktor :) gick supper bra fick ner honom på tygeln efter att han fick en riäl ( stavning) omgong för att han bara busa så jag vart förbanad fast då sparkade han bakut :/ men han var supper duktig :) Men när jag kom hem från skolan så hade jag el i mitt nya rum :) ska sova där i natt :)  Få se hur det går ;) haha neee men det går nog bar :)

Imorron kl halv 9 så åker mamma och jag till stallet :) Mamma väker mej kl halv 8 :( men aa så är det ibland :) sen när jag kommer hem från stallet ska jag ducha sen äta mat sen ploka ner sakerna i mitt rum :)

Men nu så ska jag gå och kolla hur det går för mamma och nicke ;) ne men jag måste i allafal dra :)




Hoppas att ni gillar våran blogg :)

HEJDÅ /// Alexandra

Kommentarer
Postat av: ebba o alexandra

bli dagens blogg ?

kolla in våran blogg då ;)

3 st vinnare dras i morgon kväll , så lycka till ;D



//ebba & alexandra <3

2011-03-11 @ 20:13:55
URL: http://ebbaolalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0