Tja!

Hej nu så är det Söändag :( Det betyder att det är skola imorgon. Men nu så ska vi vara glada så att Söndagen blir en son här bra dag :) Men idag så var det träning kl 11-13:30 så jag ahr redan vart där , vi hade Trampet och fristående :) Vi fick våra tåstrumper till friståendet + att Erica var så gulig så hon hade köpt supper fina linen åt oss ♥ Så nu är nästan allting färdigt till tävlingarna bara taghtsen (stavning) kvar :) Så nästan alltin är perfekt :)


Men idag så blire att se Ponnyakuten kl 19:30 tror jag att det är :/ Får kolla sen . Men annars så ska jag nog inte göra så mycket mera :( Chatta med dom bästa kanske :)


Kolla www.alexisen.bloggplatsen.se det är min nya blogg :) Men jag kommer ju såklart blogga lika ofta här som där :)


HEJDÅ /// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0